Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Бастракова А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Бастракова А. С. Вплив чинників становлення самодетермінації на інші компоненти особистісного потенціалу підлітків [Електронний ресурс] / А. С. Бастракова // Наука і освіта. - 2014. - № 12. - С. 71-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_12_16
| 2. |
Власова О. І. Програма оптимізації становлення самодетермінації підлітка [Електронний ресурс] / О. І. Власова, А. С. Бастракова // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2014. - Вип. 3. - С. 104-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2014_3_16
| 3. |
Бастракова А. С. Вплив стилю батьківського виховання на становлення самодетермінації як складової особистісного потенціалу підлітків [Електронний ресурс] / А. С. Бастракова // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2015. - № 2. - С. 59-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2015_2_10 Уперше визначено особливості впливу стилів батьківського виховання (конфліктна інфантилізація, нестача виховного впливу, вимогливість) на становлення типу розвитку особистісного потенціалу (автономний, дезадаптивний, імпульсивний, детермінований, відчужений, інтерналізований) у підлітковому віці. Удосконалено теоретичну модель особистісного потенціалу, а саме уточнено його компонентний склад, а також на емпіричному й операціональному рівнях досліджено й описано змістову наповненість компонентів особистісного потенціалу. Удосконалено типологію розвитку особистісного потенціалу в підлітковому віці. Набули подальшого розвитку наукові уявлення щодо особливостей батьківського виховання в контексті підтримання автономії та відповідальності підлітків, а також система знань щодо компонентів особистісного потенціалу та чинників його розвитку. Розроблено й апробовано програму оптимізації розвитку особистісного потенціалу підлітків.
|
|
|